19 februarie 2009

Pasapoarte cu cip biometric

M-am trezit melancolic azi. Si daca faptul ca m-am culcat intr-o primavara timpurie si m-am trezit in mijlocul iernii nu a reusit sa ma scoata din starea asta, un link a facut-o. A venit ca o palma care m-a trezit la realitate. Mi-a adus aminte ca traiesc in Romania.

Despre ce e vorba.. Un blog cu tenta spirituala: Iesirea din Matrix, care ne anunta ca: " Instanta a respins astazi cererea de suspendare a emiterii pasapoartelor cu cip biometric". Pai..la ce va asteptati? Si daca in instanta au pierdut cu statul, continua lupta pe blog.

Cum spuneam si in postul despre microcip, asa actionam noi cand nu ne convine ceva. Scriem pe bloguri si ne trimitem mass-uri. Asta cat inca mai avem voie si ne mai intereseaza. Pentru ca romanul are alte griji: bani de intretinere, grija jobului, ratele.

De aceea si numarul mic de cetateni care lupta cu statul in instanta impotriva introducerii acestor pasapoarte, numai 5000. Pai lupta este ca si pierduta. Noi avem libertatea de exprimare(teoretic), iar ei au puterea, putere care noi le-am dat-o.

In concluzie.. nimic nou. Problemele sunt aceleasi. Tara este condusa tot de smecheri bogati. Oamenii inca mai spera ca se va schimba ceva sau ca vor schimba ei ceva. Pentru cei care inca mai cred in institutiile statului sau in conducatorii nostri, dar si pentru ceilalti, am o melodie:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu