15 ianuarie 2009

Microcipul si monitorizarea prin satelit

Inca un documentar despre cum o sa fim condusi de Noua Ordine Mondiala. Totul a plecat de la filmuletul primit in dimineata asta. In timp ce ma uitam la noul sistem de urmarire am descoperit urmatorul documentar:



Sa presupunem ca asa este. Atata timp cat oamenii vor sa stie unde este copilul, cainele, sau mai stiu eu ce, totul pare ok. E alegerea lor. Dar ce facem daca suntem obligati sa ne implantam cipul? Ca asa spune documentarul, nu o sa putem sa cumparam fara semn. Nu facem nimic parerea mea. O sa ne trimitem mass-uri in speranta ca o sa se gaseasca un
Michael Scofield care sa lupte impotriva lor.

Ce am facut cand s-a dat legea care obliga companiile de comunicatii sa stocheze timp de 6 luni
apelurile telefonice, SMS-urile sau e-mailurile? Multi nici nu au auzit de ea. Ar trebui sa ne intereseze pentru ca articolul 28 din Constitutia Romaniei spune ca: "Secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri poştale, al convorbirilor telefonice şi al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil." Dar asta e alta discutie.

Haideti sa ne trezim la realitate. In Romania exista oameni fara certificate de nastere si noi vorbim de microcipuri. Imi vine in minte bancul ala: "Vine sfarsitul lumi! Veniti in Romania. Suntem cu 100 de ani in urma!" Numai bine va doresc.

Un comentariu: