20 februarie 2009

Deprimat de Mircea Badea

Obisnuiesc sa ma uit in fiecare dimineata la Mircea Badea pe net, in cazul in care ma trezesc tarziu si nu prind emisiunea in reluare pe Antena 1. Imi incep ziua mai vesel, ma binedispune si sunt si la curent cu ce se mai intampla.

De la o vreme insa a devenit banal si reuseste sa imi strice ziua. Lasand la o parte faptul ca despre politica nu citeste nimic nou, de cand cu criza asta ma deprima complet. Am inteles si ne dam si noi seama ca "o sa ne ia dracu' pe toti", daca inca nu ne-a luat, dar trebuie sa o repete de fiecare data?

Daca ziarele nu ii ofera ceva nou de citit si comentat sa nu le mai citeasca. Sa nu mai faca emisiunea. Ca telespectator fidel al emisiunii lui, aproape ca stiu ce o sa spuna, am invatat toate replicile si devine plictisitor.

Oare de asta o sa ne ia dracu pe toti, inclusiv pe el? Vede ca scad audientele si simte ca o sa zboare? De asta ne anunta el de o vreme incoace ca se gandeste serios sa nu mai faca emisiune? Pai sa nu o mai faca decat sa ne deprime si pe noi.

Si eu traiesc in Romania si chiar daca nu ma confrunt cu problemele lui (le am si le-am avut si eu pe ale mele) stiu si eu ca statul e mafiot si ca se pisa pe noi, ca politia si justitia sunt mana in mana cu interlopii si ca institutiile statului nu sunt in slujba cetateanului.

PS: Ii multumesc prietenului meu Marian ca ma scapa doua zile de Bucurestiul asta si ma ia cu el acasa la Focsani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu