4 martie 2009

E plina lumea de "inteligenti"

Pentru astazi imi popusesem sa schimb tema la blog. Dupa cum vedeti, nu am reusit. Mi-am umplut desktop-ul de "free templates" si degeaba. Cred ca am vazut toate erorile pe care putea sa le dea blogger.com. De ce dracu le mai fac daca nu merg!?! Nu imi dau seama.

Am cautat rezolvarile erorilor in centrul lor de ajutor si acolo am dat peste unu mai "destept" care facuse un tutorial la el pe blog. Am incercat sa fac si cum spunea el, dar degeaba. Am continuat cautarea pana am dat de alt "intelegent".

Asta te invata cu pasi ce sa faci sa iti mearga tema, iar daca erai atat de prost si tot nu intelegeai ii trimiteai lui tema si o modifica el. Uitandu-ma pe blogul lui am descoperit ca avea o gramada de teme deja modificate, printre care si tema pe care o cautam eu.

Am luat-o de la el si am urcat-o la mine pe blog. Am ramas blocat. Nu mi-a dat nicio eroare. Am dat un refresh la blog sa vad cum arata. Sa te pisi pe ea de tema. Ca sa mearga, omu scosese din componente. Pai eu voiam tema aia pentru chestiile alea noi care le aducea, daca tu le scoti, ce sa mai fac eu cu tema modificata de tine??

Dupa ce am mai incercat cateva zeci de teme, am renuntat. M-am folosit de cunostintele mele de HTML si dupa cateva ore am reusit sa revin la tema anterioara, cu mici modificari. Ca si asta dadea erori cand incercam sa o incarc.

Acum, nu stiu exact cine e de vina, Blogger sau astia care fac temele, dar tind sa cred ca blogger. Pai, initial, cand am pus tema asta a mers destul de bine. Azi pana nu am umblat in cod, nu a vrut sa urce pe blog. Cred ca ma mut pe wordpress.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu