14 februarie 2009

Valentine's Day

Niciodata nu am inteles de ce oamenii asteapta o sarbatoare ca sa isi arate dragostea sau sa isi ureze toate cele bune prin mesaje standard. Nu ma refer doar la sarbatoarea asta importata ci si la Craciun, Pasti sau revelion. Daca au ceva de spus sau de oferit..de ce nu fac asta in fiecare zi sau de cate ori au ocazia? De ce nu suntem zi de zi plini de caldura si iubire?

Poate ca unii o fac sa aiba ce sa povesteasca : i-am luat prietenei/ prietenului meu... altii ca sa aiba ce sa raspunda la intrebarea : ce i-ai luat prietenei/ prietenului tau? La unii poate a devenit obisnuinta. Sau poate imi caut eu o scuza pentru ca nu i-am oferit nimic special prietenei mele =)). Dar daca am ceva special de oferit saptamana viitoare ce fac? Astept urmatorul Valentine's day sa ii ofer.

Pe de alta parte :)) (prietenii stiu de ce rad), e bine ca exista sarbatori, ca asa ne mai amintim si noi ca suntem oameni, nu roboti. Doar ca iti lasa un gust amar cand primesti un mesaj de la cineva cu care nu ai mai vorbit de ani de zile si de la care nu ai mai primit mesaje de la Craciunul trecut. Sau cand primesti acelasi mesaj standard de la doua persoane diferite. Decat sa trimiti acelasi mesaj la toata agenda, mai bine personalizezi cateva pentru persoanele dragi.

Cand eram mai mic am vazut o fotografie care ii apartinea mamei mele. Nu imi amintesc cine era in poza, dar stiu ce scria pe spate: "Nu privind sa iti amintesti, ci amintindu-ti sa privesti". Asa ar trebui sa fie si cu sarbatorile astea. Sa nu asteptam Craciunul sau Pastele ca sa rasfoim agenda telefonului pentru a trimite sms amicilor, ci sa facem asta mai des. Parerea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu