17 februarie 2009

Leapsa

Am primit si eu o leapsa de la Monica. :)

SUNT: Dani
AŞ VREA: sa am casa mea
PĂSTREZ: multe, poate prea multe chestii
MI-AŞ FI DORIT: sa am o masina
NU ÎMI PLACE: prostia
MĂ TEM: de intuneric
AUD: ce aude un roman normal
ÎMI PARE RĂU: ca timpul trece prea repede
ÎMI PLAC: timpul petrecut cu prietena mea si/sau cu prietenii, calculatorul, internetul, gaming-ul, calatoriile..
NU SUNT: nici prea-prea, nici foarte-foarte
DANSEZ: cand ma simt bine
NICIODATĂ: nu am iesit din Romania
RAR: iau o decizie fara sfaturi
PLÂNG: mult mai rar ca inainte
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: ancorat in realitate
NU ÎMI PLACE DE MINE: ca sunt nehotarat
SUNT CONFUZ: da, am si momente de genul asta
AM NEVOIE: de bani si timp
AR TREBUI: sa ma las de fumat

Pasez si eu leapsa mai departe catre: Eddy si Andera.

Un comentariu:

  1. :)) M-am oprit din munca sa vad ce fel de leapsa jucam! Mi-am facut partea de treaba, acum sa vad cum fac sa dau mai departe! :))

    RăspundețiȘtergere