13 februarie 2009

Din nou in Bucuresti

Am fost din nou plecat acasa la parintii mei. Nici nu v-am anuntat si imi cer scuze. Stiu ca am lipsit destul de mult, dar am vrut sa vad cum ar fi daca as reveni in orasul natal. Concluzia este ca nu ar fi chiar bine, dar daca nu se mai poate..

In primul rand nu prea cred in relatiile la distanta si avand in vedere ca Alina ramane in Bucuresti, cred ca usor, usor s-ar strica relatia oricat de mult am incerca noi sa ne mintim ca o sa fie bine. Apoi prietenii. Nu am multi, dar cei pe care ii am, sunt aici, in Bucuresti.

In al doilea rand, cum zicea si Simona .. am plecat de acolo sa fiu independent, sa fiu liber. Chiar daca parintii mei stau la tara, sunt destul de aproape de mine si sunt genul de copil care face tot posibilul sa nu ii supere, desi sfaturile lor mi se par comuniste, ceea ce poate duce la conflicte.

Ideea e ca nici in Bucuresti nu mai pot sa stau daca nu imi gasesc un job. Nu credeam ca o sa imi fie atat de greu sa gasesc de munca, dar se pare ca incet criza economica prinde contur. Intr-o luna de cv-uri depuse, nici macar un interviu. Prost moment sa iti cauti job.

Cei care mai cred in zodii, spun ca balantele sunt nehotarate. Au dreptate. Iau greu o decizie si mereu am considerat ca asta e un defect al meu. In situatia asta, cred ca e bine sa ma gandesc mai mult, pentru ca in momentul in care m-am hotarat sa ma intorc la Caracal, totul se schimba. Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile. Pana atunci va doresc un weekend deosebit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu