24 februarie 2009

Dragobetele, ziua romanilor indragostiti

Astazi e Dragobetele, ziua romanilor indragostiti. Eu am auzit prima data de acesta sarbatoare in urma cu cativa ani, undeva prin clasa a 12-a, cand am primit un cadou de la prietena mea din acea vreme.

Se pare ca multi inca nu au auzit de ea. Nu prea se ingramadeste lumea sa se casatoreasca pentru o zi sau de proba cum au facut de Valentine's Day. Eh, a picat si aiurea. Martea. Pai Valentine's day a fost sambata.

Stati linistiti ca nu o sa ma iau de ziua asta. Nu o sa fac praf si Dragobetele, dar nici nu o sa il sarbatoresc. Pentru mine este doar o zi inventata de romanii patrioti si clasici. Pai ce, doar americanii sa aiba ziua indragostitilor? Sa avem si noi ziua noastra.

Avand in vedere ca pentru Alina, prietena mea, Dragobetele reprezinta ziua indragostitilor si nu Valentine's day, o sa ii dedic una din melodiile mele preferate cand vine vorba despre acest gen de muzica.

Si pentru ca ma simt bine azi, o dedic si tuturor indragostitilor care nu astepta zile speciale pentru a fi atenti cu jumatatea lor si pentru care ziua indragostitilor este in fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu