25 februarie 2009

De ce nu mai suport Bucurestiul

Zi agitata pentru mine azi. Ies foarte rar din casa pentru distante mai lungi, adica sa circul cu ratb-ul. Casieria de la internet e la doi pasi, cea de la lumina langa ea, piata e la o statie de ratb. Asta in cazul in care trebuie sa merg in piata, ca legume si fructe gasesc si la magazinele din jurul blocului.

Cu alte cuvinte ies doar sa imi vizitez prietenii, cam o data pe saptamana si sa ma intalesc cu fostii colegi de munca, o data pe luna sau chiar mai rar. Si iesirile astea sunt seara sau in weekend. Astazi am iesit in plina zi. Am fost sa ii platesc taxa prietenei mele la facultate.

Nu stiu cum rezistati voi cei care faceti asta zi de zi. Trafic, caini, cersetori, prostie, tute, manelari, claxoane, sirene, vitrine vorbitoare. Stiti si voi mai bine. Doamne!! Se cunoaste ca nu mai lucrez de aproape un an.

Si dupa ce am trecut prin toate mizeriile enumerate mai sus, am ajuns la casierie. Ce sa vezi? Aia grasa care ne lua banii, era singura ma. Rezultatul..coada. Cati bani au astia, daca tu ii rogi cu bani si ei te pun sa astepti?

Daca stii ca romanul isi plateste darile pe ultima suta de metri, mai angajeaza o casiera sau doua. Pe unde te duci sa ii rogi cu bani ei te pun sa astepti. E valabil si pentru CFR, calbu, internet, lumina.

Tu ramai fara serviicile lor daca nu platesti, asa ca stai acolo si taci din gura. Sau te iei de ala care ti se pare ca s-a bagat in fata ta. Sau intrebam casiera daca nu poate sa faca ceva sa mearga coada mai repede. De parca aia ar trebui sa o aduca pe ma-sa de acasa sa o ajute.

Sunt si cazuri de nesimtire in care doamna de la ghiseu sta de vorba cu colega sau isi ia pauza de tigara cand lumea se calca pe cap sa ajunga mai in fata. Asta e tara in care traim. Noi le dam bani sa isi bata joc de noi. Nu conteaza ca e privat sau de stat.

Un comentariu:

  1. :))) Nu stiu daca sa plang sau sa rad acum, dar in momentul in care am citit postul am ras cu lacrimi! :)) Da... asta e Bucurestiul, asta e lumea in care traim. Vitrinele vorbitoare reprezinta cheia viitorului nostru! :)))

    RăspundețiȘtergere