28 ianuarie 2009

Minuni

Desi m-am intors de cateva zile in Bucuresti nu am avut niciun chef sa postez ceva. Nu sunt deloc in apele mele. Ce v-am adus de acasa? V-am adus o fotografie cu una din minunile orasului meu natal, Caracal, singura minune care a ramas.


Acesta este ceasul din gara Caracal. Da, orasul ala unde se spune ca "s-a rasturnat carul cu prosti". Si pentru cei care inca nu stiu toate minunile din Caracal o sa le enumar mai jos:
- S-a furat poarta de la politie.
- Au luat foc pompierii.
- Fabrica de paine pe strada Foametei.
- Cimitirul pe strada Invierii.
- Puscaria pe strada Libertatii.
- Macaraua care a ramas intre blocuri dupa contructia acestora.
- Monumentul eroilor indreptat spre Cercul militar sau Casa Armatei cum e cunoscuta la noi. Pe asta am vazut-o cu ochii mei. :)) Si, bineinteles, ceasul din gara.

Va distrati nu? Normal, pentru ca e de distractie. Partea trista in povestea asta, este ca minuni ca cele din Caracal inca mai gasim in unele orase din Romania. Mergeti pe strada Reinvierii din sectorul 2, Bucuresti si o sa gasiti un cimitir acolo :)) . Sa nu mai amintesc de macaraua din Bucuresti care spre deosebire de cea din Caracal, a cazut peste cateva masini. Se pare ca e corecta vorba aia care spune ca prostii s-au imprastiat in toata tara. Si asta se vede cu ochiul liber. De la conducatori pana la oamenii de rand..oooffff...daca prostia ar durea..

9 comentarii:

  1. Hm... nu vad care e problema cu ceasul... sunt unele firme scumpe de ceasuri care folosesc acest numerotaj, si costa cat nu ti-ai permite tu sa strangi vreodata in anii vietii, asa ca nu vad ideea... Cimitirul nu este pe strada Reinvierii... nu se numeste asa strada, iar Puscaria nu este pe strada Libertatii, acolo este cartierul Libertatii si se afla Judecatoria... varzaune

    RăspundețiȘtergere
  2. mama mi-a spus sa nu vorbesc cu strainii, dar de data asta fac o exceptie :))..domnu anonim. cimitirul este pe strada Carpati, fosta Invierii, iar in spatele Judecatoriei, in cartierul Libertatii, pe strada cu acelasi nume a fost o puscarie. in legatura cu ceasul..firmele alea scumpe de care vorbesti tu nu cred ca folosesc si cifre arabe si cifre romane pt numerotaj (trecand peste brandul IV care nu il pot folosi)

    RăspundețiȘtergere
  3. bai baieti, crescuti la tara prin gunoaie
    uitati'va si voi la firme de renume precum Rolex,Versace,Cartier,Vacheron Constantin..etc.
    Cum folosesc ei la cifra 4=>IIII si nu mai IV.
    asa k nu mai vb aiurea! mai documentati'va si voi ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest ceas il am si eu :)) si am si explicatiile de rigoare

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceasurile cu cifre romane si arabe nu sint ceva iesit din comun. Exista si in Germania. Am vazut chiar ceasuri care se invirt in sens invers. Ce mi se pare in neregula e cifra 24, care apare sub XII. Ora 24 ca ora, nu exista. Exista a douazecisipatra ora, intre orele 23 si 0. Dar nu se spune niciodata " a fost ora 24" ci a fost ora "0"!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu vad care e problema cu ceasul, sun mute firme care nu folosesc IV, ci IIII, probabil pentru a nu incurca cele originale cu cel de rand, si apropo, pompierii puteau ei sa fi luat foc, ca no, se mai si intamppla, cimitirul nu e pe str. invierii, si mai de mult intradevar afost un cimitir, dar nu asa se numea strada,

    RăspundețiȘtergere
  7. pey pana la urma nu trebuie combatut folclorul ci folosit, promovat astfel incat "minunile" sa devina obiective turistice... De ce nu?
    Minunile combatute vor naste alte minuni...

    Trebuie sa vedem partea plina a paharului: sa pormovam minunile cu umor si ospitalitate; si posibil sa se dezvolte un turism specific.

    De exemplu cei din Sapanta , jud, Maramures, au realizat acest lucru f. bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. prietene anonim...cred ca nu ai fost niciodata in Caracal din moment ce vorbesti de PROMOVARE si TURISM. oricum eu nu pot oferi mai multa promovare decat atat..my part is done :)

    RăspundețiȘtergere