11 ianuarie 2009

Sistemul e de vina

Tocmai am terminat de vizionat un epsiod din serialul "Prison Break". Cred ca de acolo mi-a venit ideea asta pentru titlul articolului. Cei care il urmaresc ma inteleg mai bine. Celor care nu au auzit de el..va recomand sa va uitati. Are cam tot ce ii trebuie unui film serial, din punctul meu de vedere: actiune, suspans, psihologie, rasturnari de situatie, drama, romance pe alocuri si faze care iti fura un zambet (sa ne amintim primul sezon in care T-Bag isi scotea buzunarul afara ). E adevarat ca sezoanele 2, 3 si 4 sunt putin mai slabe decat primul, dar serialul merita vazut.

De fapt eu voiam sa va povestesc despre faptul ca ieri mi-am reinstalat sistemul. Asa e la cafea..vrei sa spui ceva si te trezesti povestind cu totul altceva. Cat despre reinstalarea sistemului..de ce se intampla intotdeauna cand ai nevoie mai mare de ceva sa nu mearga sau sa nu il mai gasesti? Dupa ce reinstalezi sistemul, de ce ai cea mai mare nevoie...? Eu am mare nevoie de internet. Sa instalez un driver, sa updatez baza de date la antivirus, sa instalez messu si lista poate continua.

Ce sa vezi?! Dupa ce am terminat instalarea, internetul mergea infect. Se incarca o pagina in cateva minute. Asta in cazul in care se incarca. Normal ca am sunat la departamentul de relatii cu clientii, am ascultat robotul, iar apoi am expus problema. " Cred ca e trafic mult " a fost raspunsul operatorului. M-a lamurit ce sa mai. Discutiile cu operatorii sunt cu totul alta problema, dar o sa va povestesc si despre ele cu alta ocazie. Partea proasta este ca dupa ce am vorbit cu el nu mi-a mai mers netul deloc :)). Si-a revenit dupa o perioada si am putut sa imi termin treaba.

O sa ma intrebati de ce nu imi schimb providerul. Nu este atat de simplu cand stai cu chirie, iar proprietarul e "comunist". Au trecut mai mult de trei ani de cand stau aici, dar el inca nu are incredere in mine ca nu o sa ajunga pe "lista neagra" cu datornici a unei companii si sa nu mai poata folosi serviciile acesteia. Ca lui de asta ii e teama. De ce nu ma mut?...pai asta o sa fac. Pana maine, cand ne revedem la o cafea, va doresc toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu