14 ianuarie 2009

Nopti pierdute

Cum spuneam si in primul post al blogului: imi plac inceputurile. Avand in vedere ca suntem in ianuarie, simt ca inca suntem la inceputul anului, desi pentru unii dintre voi parca au trecut cateva luni de la revelion. Pentru mine nu. Inca imi fac planuri pentru anul asta, ca un visator optimist, iar pana acum totul a decurs bine.

Mi-am propus sa imi fac blog si mi-am facut, mi-am propus sa ma angajez si chiar imi depun cv-uri, iar de astazi mi-am propus sa nu mai pierd noptile aiurea. Cand am plecat de la ultimul job, unde aveam trei ture de noapte, la fel mi-am zis, iar o perioada chiar m-am odihnit. Cred ca m-am odihnit prea mult, pentru ca nu mai pot sa dorm noaptea. Sau poate gandul ca ma pot trezi cand vreau, ma relaxeaza si nu pot dormi.

Oricum ar fi, nu e bine. Pentru ca de fapt, eu nu pierd noaptea, ci ziua .. pe care o dorm, zi, care la mine incepe cand altii s-au saturat de munca. Toate astea trebuie sa se schimbe pentru ca pierd contactul cu prietenii, cu iubita, cu normalitatea. In plus, in viitorul apropiat o sa imi gasesc un job si o sa imi fie foarte greu. Pentru ca in mod cert nu o sa fie un job cu ture de noapte si nici paznic nu o sa fiu, sa pot dormi la munca :)). Sa aveti o zi minunata!

4 comentarii:

  1. Da Dani... dar si turele de noapte aveau farmecul lor. Parca altfel se vede viata la birou la 3-4 dimineata cu muzica la casti si ochii beliti pe ziare si calculator! Alt gust are tigara, alt gust cafeaua... unde mai pui gustul de cipsuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai folosit trecutul. Ai dreptate..aveau farmecul lor.
    te referi la chipsurile de la Petrom-ul din Dorobanti? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. completare: noptile de la monitorizare nu erau nopti pierdute

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa zic decat bafta, si iti admir optimismul si determinarea. :)
    Sper ca intr-un viitor comentariu sa te felicit pentru noul loc de munca! :)

    RăspundețiȘtergere