16 ianuarie 2009

Despre filme

Cu ceva timp in urma am vazut un filmulet pe youtube, numit Evolution of dance. O sa il postez aici pentru cei care nu l-au vazut.



E tare tipul, e funny si danseaza destul de bine. Nu stiu cat a repetat pentru asta, dar important este ca produsul finit este bun.

Astazi am gasit, tot pe youtube, Evolution of dance 2, care nu mi se mai pare la fel de amuzant. Acum va intreb si pe voi: de ce partea a doua este mai slaba sau chiar proasta? Sau partea a treia. Sau ambele. Si nu vorbesc doar despre acest filmulet. Este valabil pentru filme in general.

Sa luam Matrix ca exemplu. Prima parte a fost ok, spre deosebire de partile 2 si 3 care au fost o porcarie. Sau Lord of the rings. Daca prima parte m-a fascinat, partea a doua m-a plictisit atat de tare incat nici pana in prezent nu am vazut partea a treia. Pot intelege ca prima parte a avut succes si oamenii asteapta partea a doua, iar tu le poti servi o mizerie, pentru ca omul e curios si o sa vina sa vada continuarea. Dar de ce mai faci partea a treia?

Bineinteles ca exista si exceptii. Imi vin in minte Cuburile si Bad Boys. In general comediile, filmele psihologice si animatiile (sa nu uitam de Madagascar sau Ice Age) au continuari din ce in ce mai bune. Adevarul este ca nu se mai fac filme bune in general. Cu greu gasesti un film bun in ziua de azi. Din ce in ce mai multi chinezi zburatori sau incercari de actiuni transformate in comedii proaste care iti lasa un gust amar. Oare sunt singurul cu astfel de gusturi la filme?

Si pentru ca suntem la capitolul asta, daca vreti sa vedeti un film impreuna cu prietena, respectiv prietenul, va recomand (celor care inca nu l-au vazut): P.S. I Love You. O drama romantica despre sprijinul primit de o vaduva, chiar de la sotul ei, prin intermediul unor scrisori planificate de acesta inainte sa moara. L-am vazut si eu aseara cu Alina si ne-a placut.

2 comentarii:

  1. Clar nu esti singurul cu astfel de gusturi la filme si ai mare dreptate.
    Multumesc pentru recomandarea de film! Chiar aveam nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. numai porcarii in ziua de azi

    RăspundețiȘtergere