7 ianuarie 2009

Generatia noua si tehnologia

Simt ca raman in urma. Am imbatranit eu atat de rau sau le stiu "astia mici" pe toate? Zilele trecute l-am ajutat si eu pe Marian sa deblocheze un telefon. Am zis sa nu mai apelam la service ca internetul ne ofera destul ajutor. Bai nene tutorialele nu mai sunt facute pentru incepatori, desi nu inteleg de ce le mai spune tutoriale, se fac pentru cunoscatori spre avansati.

Pai cand eram eu mai tinerel imi amintesc ca am incercat, tot cu Marian, sa facem un server de Counter Strike. Si am si reusit. Pai erau tutoriale care iti explicau tot:
Iei fisierul X, pe care cand dadeai click aveai optiune de download, il copiezi in locatia Y, s.a.m.d.. ca pentru prosti ce sa mai..ca asa e normal nu? daca vreau sa invat ceva inseamna ca nu stiu..e la mintea cocosului.

Nu ma tata, acum nu mai e asa. Iti spune sa te asiguri ca ai nu stiu ce fisier, dar nu iti spune de unde sa il iei, iti spune sa modifici ceva, dar nu iti spune cu ce program., iar limbajul folosit este pentru experti. Tinerii din ziua de azi nu mai dau importanta lucrurilor de genul asta. Daca el stie, scrie ca pentru el, nu se gandeste ca nu il face pentru el sau pentru unul care stie, ca daca stiam, nu mai cautam..ooofff De la cine sa invete si ei? Cand vezi ca fiecare trage pentru el..chiar si cand vrei sa oferi ceva te gandesti la tine. Daca eu inteleg, e bine..restu' se descurca ei.

Mai discutam si cu alta ocazie despre asta ca acum mai am si treaba. Trebuie sa imi caut job. Pe bune! Chiar vreau sa ma angajez. Zi placuta va doresc! Vorbim maine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu