8 ianuarie 2009

Blogul, o treaba serioasa

Eh, dragii mei, bine v-am regasit! Azi am ajuns la concluzia ca nu e usor sa ai blog. Inainte sa il fac nu mi se parea prea greu, dar acum, la cateva zile de cand am inceput sa scriu, recunosc..nu e chiar usor. Asta daca vrei sa faci o treaba ca lumea, daca te intereseaza sa arate cat de cat bine. Numai cine nu are blog poate spune ca nu e mare lucru, pentru ca si eu credeam ca e ceva de genul : Next, I agree, Next, Yes, Finish..:)). Nu e deloc asa.

Trebuie sa cauti un template pe gustul tau, sa mai editezi un HTML ca template-ul perfect nu il gasesti, sa mai modifici o poza, sa il inscrii si tu pe ici pe colo, e bataie de cap ce sa mai..Si daca te mai si grabesti cum am facut eu deja ti-ai complicat viata. Hai sa va spun ce am facut eu. Am luat domeniul blog-la-cafea, iar dupa ce am terminat cu aranjarea lui, am gasit domeniul bloglacafea liber :)). Normal ca mi s-a parut mai simplu cel fara liniute si am luat-o de la capat. :))

Nu ma plang, e chiar fun, vreau doar sa va aduc la cunostinta. Ar fi si culmea sa ma plang tocmai eu care "stau acasa toata ziua". Cu ocazia asta mi-am umplut timpul. Doar ca se pare ca l-am umplut prea mult, incat nu prea mai am timp pentru celelalte. Ca doar nu va imaginati ca stateam chiar asa ca "parazitu", fumam, ma uitam la tv si ma jucam. Nu nene, mai misc si eu prin casa, ca doar sunt casnic.

De exemplu, i-am zis de luni Alinei (prietena mea pentru cei care nu stiu) ca o sa fac curat la broscute, ca am brocute testoase deh.. si abia azi am reusit sa fac asta. Si asta e doar un exemplu. Acum am cam terminat cu aranjarea blogului, sper ca va place. Mie imi place cum a iesit. O perioada ( mai lunga sper) o sa il las asa. Merit si eu acum sa ma relaxez putin cu un joc.. Numai bine va doresc! Bucurati-va de zapada celor care va place..

2 comentarii:

  1. :)) Treaba serioasa, munca multa si multi bloggeri iau asta mult prea in serios... Asta din putinele mele cunostinte despre bloguri si bloggeri. Cam ca la triburi, sti? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiu prea multe despre bloggeri pt ca sunt la inceput, dar despre triburile pot sa spun ca stiu. Unii iau jocul mult prea in serios ai dreptate.
    "Daca Dumnezeu ar fi vrut sa luam viata in serios nu ne-am mai fi dat simtul umorului". Unul din citatele mele preferate.

    RăspundețiȘtergere