6 ianuarie 2009

Inceput

Vai ce imi palc inceputurile! Si ieri si azi m-am gandit la asta. Si chiar am vorbit cu Adina si cu Marian despre asta. Imi aminteam de inceputul de an de la facultate cand eram atat de entuziasmat si optimist incat daca ma vedeai, puteai jura ca iau bursa in anu' ala. Asa sunt si acum. De data asta sunt hotarat sa ma tin de treaba.

Probabil ca va intrebati ce o sa scriu pe blogu' asta. Va amintiti de serialul "Early Edition"? Da, ala in care actorul principal primea ziarul de a doua zi.. eh..voi o sa primiti "ziarul" din ziua precedenta. Imaginati-va ca stam la o cafea, iar eu va povestesc ce am mai facut, ce mi se pare interesant, ce ma enerveaza. Nu va intereseaza? ok, nu cititi, dar nici nu stiti ce pierdeti. O sa fie chiar fun. Ne relaxam si mai scapam de cotidian. Mai ales pentru cei care ma cunosc. Deja unii se amuza :)) . Cei care nu ma cunosc..o sa faca si ei cunostinta cu mine.

Avand in vedere ca sunt la inceput ma opresc aici. Stiti ca sunt deschis la sugestii , asa ca daca aveti ceva de spus..comentati nu stati pe ganduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu