15 iulie 2011

Despre curatatoriile ecologice

Pentru voi urmatoarea povestire poate fi amuzanta. Pentru mine nu a fost, dar acum m-am resemnat. Dar sa incepem zic. Ma duc zilele trecute cu una bucata costum la curatatoria chimica ecologica Ecoclean, ca era cea mai apropiata. Nu mai fusesem la ecologice pana acum, dar pentru toate e un inceput.
Link
Las costumu' , il iau a doua zi si ajung cu el acasa. Superextramega surpriza: NU mai aveam nasturi!!! Am ramas fara cuvinte(si fara nasturi :D). Eram nervos, dar pentru ca era foarte cald afara am hotarat sa ma duc a doua zi sa pun intrebarile legate de nasturii mei. Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca e posibil asa ceva si toata lumea a ras de mine.

A doua zi ma infintez la curatatorie si ii explic situatia lu' doamna aia transpirata:

- aaa..pai trebuia sa ii taiati dumneavoastra ca s-au topit in urma procesului chimic prin care a trecut.

Pai sa moara toti cainii fara stapan eu imi tai nasturii de fiecare data cand imi curat costumu' ca sa aiba astia de la croitorie clienti? Dau mai multi bani la croitorie in kilu meu. Si chiar daca ii cos acasa tot de cacat e situatia. Bine, ca acum nici nu mai am ce sa cos :)) .

Puteati cel putin sa imi spuneti ca se topesc, zic eu.

Pai de obicei nu se topesc, dar cred ca au fost de proasta calitate.

Oricum o dadeam era vina mea. Cand o sa imi cumpar urmatorul costum o sa intreb daca nasturii se topesc la curatatorie? Sa rada si aia de mine. Mortii lor. Astia daca aveau spalatorie auto te puneau sa scoti cauciucurile inainte sa intri cu masina. Le-am spus adio si am plecat.

Acum pe final am o curiozitate ca nu prea ma pricep. Ce cauta un proces chimic intr-o spalatorie ecologica? Adevarat ca am obsevat cand am iesit ca scrie curatatorie chimica ecologica, dar exista asa ceva? Ori e chimica, ori e ecologica?

Un comentariu:

  1. Era si cazul sa o scrii, ca tii in tine de 3 zile!Daca e chimica ecologica sa ii intrebi daca nu au si nasturi de la costumul altuia ca poate te faci cu un armanii ceva.

    RăspundețiȘtergere