28 mai 2011

Dansez sau votez pentru tine?

Inca o editie Dansez pentru tine s-a terminat noaptea trecuta. Eu nu inteleg nici in ziua de azi de ce emisiunea se numeste Dansez pentru tine, pentru ca de fapt conteaza cat de dramatic e cazul sau mai nou am impresia ca se voteaza vedeta.

Daca ma impresioneaza cazul tau te votez, daca sunt mai insesnsibil si nu imi pasa de drama ta, o votez pe bunaciunea aia de Mama Natura. Cu cat ai mai multi fani, cu atat ai mai multe sanse sa ajungi in finala sau chiar sa castigi.

Si atunci vin cu intrebarea: Ce rol are juriul? Sa ii bage pe aia la duel, ca pana la urma tot publicul sa decida. Degeaba ii bagi tu la duel ca nu decid niste experti cat de bun este dansul si publicul o sa ii treaca peste duel.

Oameni buni din juriu asumati-va fratilor raspunderea sau stati acasa. Daca tot sunteti printre cei mai buni in ale dansului si ati venit pana aici, normal ar fi spuneti voi cine daseaza mai bine: "Ba prietene dansezi ca dreacu, pleaca acasa!".

Ai venit la emisiunea asta sa dansezi pentru cineva. Prestezi prost, pleci acasa. Va amintiti de Megastar? Publicul ii vota, dar juriul spunea cine paraseste concursul. Juriul trebuie sa aiba decizia finala dupa parerea mea.

2 comentarii:

  1. Nu m-am uitat la niciun sezon d'asta de la cap la coada. Am vazut franturi din fiecare. Treaba cu juriu' e doar ca sa le dea ceva de lucru si lor. Altfel ce sa faca? =)) Serios vorbind acu, da, ai dreptate, asa ar trebui in mod normal sa fie, dar... asta e! Voteaza "dansatoru'" din fiecare om. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Au inceput sa prinda la public genul asta de concucursuri insa din pacate acestea au fost adaptate la felul romanului. M-am uitat atent la Romanii au talent si cand am vazut cine a fost ales castigatorul am avut o deziluzie, caci ma gandeam ca totusi... Sper ca cei de la X Factor vor trage o concluzie din greseala celor de la Protv

    RăspundețiȘtergere