22 martie 2009

Am revenit cu o leapsa

Ce as vrea sa fac inainte sa mor? O alta leapsa primita de data asta de la Adina. Desi am facut destule, sunt multe altele pe care as vrea sa le fac inainte sa mor. O sa incerc sa le pun in ordine cronologica presupunand ca o sa ajung pe la varsta de 65 de ani.

De exemplu as vrea sa fac o baie in ocean. As mai vrea sa calatoresc, sa vad lumea. Cat pot eu de multe tari si orase vreau sa vad. Sa stau cateva zile in fiecare oras. As mai vrea sa imi permit din punct de vedere finainciar sa fac o nunta fara daruri si obligatii.

Apoi as vrea sa am o casa a mea, in care sa imi pot creste un copil sau doi. Iar dupa ce le ofer o educatie buna si un trai decent si ei se pot descurca singuri sa incep sa calatoresc din nou. Sa vad ce nu am apucat sa vad pana atunci sau sa revad ce mi-a placut mai mult.

Cu siguranta mai sunt si altele, iar daca nu mai sunt o sa apara. Oare ce ar vrea sa faca altii inainte sa moara? Sa vedem ce ar face Andera sau Simona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu