28 februarie 2009

Atentie la neatentie!

Am primit astazi urmatorul mail:










Initial m-am bucurat ca sunt chemat la interviu. Apoi am stat si m-am gandit. Am mai facut greseala asta o data in urma cu cativa ani buni. I-am dat verisoarei mele o copie dupa bulentin ca ma face ea reprezentat Avon. Si m-a facut, desi eu nu am semnat nimic cu aia.

Am si uitat de chestia asta, pana cand mi-a venit acasa factura de cateva milioane. I-am sunat pe aia care se ocupau de recuperarea debitului si le-am zis ca eu nu am facut nicio comanda si nu am semnat nimic cu cei de la Avon.

M-au invitat la ei la firma unde am dat o declaratie cu cele intamplate si implicit am turnat-o pe vara-mea. Daca ea m-a lucrat pe la spate eu ce sa-i fac? Vorba aia..decat sa planga mama...Pana la urma am scapat de mizerie, dar disperarea lu' mama cand a vazut factura, drumul pana la Bucuresti, agitatia si toate cele..chiar nu aveam nevoie de asa ceva.

M-am pus pe ganduri. Ce director de resurse umane e Emulia Lazarescu asta cu cont pe gmail? De fapt ce firma e asta cu cont pe gmail? Ca mailul e semnat de ea si trimis de systel.office2@gmail.com. Apoi am dat un search dupa firma. Din start google m-a intrebat: " Aţi dorit să scrieţi: Systel Communications "? Nici nu observasem ca firma e scrisa cu un M. Oricum nu am gasit firma.

Asa ca m-am razgandit. Am eu nevoie de un job, dar nu ma risc. Se pot face multe mizerii cu o copie dupa buletin. Nu am multe chestii pe numele meu, dar de ce sa imi faca altii. :)) Poate sunt eu paranoic, dar mai bine evit decat sa combat.

14 comentarii:

  1. Astazi am primit si eu acelasi e-mail....Dar eu am facut greseala de a trimite datele personale.... Ce as mai putea face acum? Ca nu mai am nici un pic de liniste..... Nu stiu de ce am fost asa de naiva....

    RăspundețiȘtergere
  2. am trimis si eu daca afla cineva ceva sa posteze aici

    RăspundețiȘtergere
  3. am trimis si eu ce mai putem face?

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa ce ati trimis datele personale macar ati fost contactati? ati primit vreun raspuns? un semn ceva?
    in cazul in care e o firma fantoma nu prea aveti ce sa faceti :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. sal
    am patito si eu ...daca ai abonament pe nummele tau actioneaza cat mai rapid pt a ocoli eventualele neplaceri,odata ce au cnp-ul pot suna la orange,vodafone,etc pt a anula cartela si a elibera o alta cartela,ajunsi la dealerul orange prezinta acea copie color pe care bine inteles o modifica ...schimba poza practic..deci rog ca moderatorii bestjobs sa verifice de la ce ip a fost lansat acel anunt in legatura cu jobul respectiv,eu imi aduca aminte ca am aplicat acum 1 sapt 2,si era cat se poate de real si pe viitor sa fie mai atenti deoarece cred ca deja o multime sunt pagubiti....


    "" In urma aplicarii pe siteul www.bestjobs.ro CV-ul Dumneavoastra
    a fost acceptat de catre colegii nostrii de la departamentul Resurse Umane ,
    ca fiind potrivit profilului companiei noastre pentru ocuparea postului de
    Consilier Vanzari partener Orange.
    In vederea stabilirii interviului de angajare , conform
    politicii companiei suntem obligati a verifica si procesa datele Dumneavoastra
    de contact .

    Pentru aceasta trebuie sa ne puneti la dispozitie prin
    intermediul adresei noastre de email: systel.office2@gmail.com o copie color
    dupa Cartea
    de Identitate a candidatului.






    - Emulia
    Lazarescu -

    Director Resurse Umane

    S.C. Systel Comunications
    S.A

    ps:ganditiva asa..noi cei care am trimis am trimis o copie color scanata..pe care iei o modifica pun poza lor..merg la dealer..iar cand dealerul intreaba de actul de identitate..el sustine ca nu-l are pt ca e la pasapoarte,sau permise,sau etc...si credetima ca se elibereaza acea cartela..AVETI GRIJA MARE..MULTE SE POT FACE CU O COPIE DE BULETIN...

    RăspundețiȘtergere
  6. Notă: păstraţi linkul de verificare pentru situaţia în care va fi nevoie să
    recuperaţi accesul la contul dvs. (de exemplu, dacă uitaţi numele de
    utilizator sau parola).

    Dacă aţi primit acest mesaj din greşeală, este posibil ca un alt utilizator
    să fi introdus adresa dvs. e-mail în timp ce încerca să creeze un cont
    pentru o altă adresă e-mail. Dacă nu faceţi clic pe linkul de verificare,
    contul nu va fi activat.

    Dacă decideţi să utilizaţi acest cont sau să îl ştergeţi, va trebui mai
    întâi să resetaţi parola contului introducând adresa dvs. e-mail la




    deja incearca sa faca conturi pe emailul meu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am primit acelasi e`mail ... si am inceput sa vociferez de una singura prin casa ... DE CE PRIMESC E-MAIL de pe un "gmail" ... si CULMEA!!! cine dracu` iti cere copie dupa buletin cand te cheama la interviu???
    Trebuie sa ma felicit ca am scapat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma gandeam sa trimit un e-mail politiei romane si sa povestesc cele intamplate... In cazul in care cei de la BestJobs se dau la o parte... Deja le-am spus ceea ce mi s-a intamplat si ei pur si simplu mi-au zis sa fiu atenta in viitor!!! Ar trebui sa se ia niste masuri... Chiar nu stiu ceea ce se va putea intampla... Imi este teama... Nici nu stiu cum sa actionez.... Are cineva vreo idee??

    RăspundețiȘtergere
  9. Sau poate fi o firma neserioasa de tip mlm, cum este AVON-ul, sa ne inscrie in sistem si sa faca comenzi in numele nostru, iar noi sa ne trezim k ne vine acasa o suma colosala de platit!!! Multi au luat teapa cu AVON-ul...
    In cazul asta ce facem? Daca aveti vreo idee, postati aici...:(
    In ceea ce priveste deschiderea unui abonament in numele nostru, nu cred k se poate intampla, pt k in momentul incheierii contractului iti trebuie si actul casei...

    RăspundețiȘtergere
  10. fuck ...am pus botu ! daca aflatzi vre'o rezolvare kontactatzi'ma pe monopol_gsm@yahoo.com pls

    RăspundețiȘtergere
  11. Raspunsul celor de la bestjobs : "In momentul publicarii anunturilor de angajare pe site, BestJobs verifica validitatea datele de inregistrare a companiiilor la Registrul Comertului, insa nu poate garanta integritatea informatiilor continute de oferte. De altfel acele date sunt publice si pot fi utilizate fraudulos de un angajator fictiv, situatie in care ne-am aflat si cu oferta care s-a pus in discutie.

    Odata cu primele reclamatii (care ne-au parvenit tardiv), am luat masura suspendarii anuntului si a contului din care a fost publicat. Preventiv am afisat pe site mesaje de avertizare in ceea ce priveste solicitarea nejustificata a angajatorilor de copii dupa actele de identitate ale aplicantilor.

    BestJobs are raspundere limitata in raporturile incheiate intre angajatori si candidati si nu mediaza in niciun fel procesul de recrutare, litigiile aparute ulterior fiind solutionate de organele competente la sesizarea celor implicati.

    Raspundem insa solicitarilor organelor in drept de a furniza datele de logare si de identificare a angajatorilor si utilizatorilor care au adus prejudicii prin solicitarile sau actiunile lor pe site-ul BestJobs".

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am primit de pe magazin_diverse@yahoo.com cu tot cu numarul de Telefon 0747541234
    primul era asa''Subiect Pt angajare
    Mesaj Salut,suntem interesati de personal daca dosresti angajare in domeniu specificat de tine trmite un mail complet Cv,copie buletin color,(permis,pasaport) si datele talke de contact la adresa de mail magazin_diverse@yahoo.com.Multumim .Mihaela ''
    am apucat sa trimit copia de buletin inainte sa imi dau seama ca este o pacaleala pt ca la cateva zile am mai primit un mail
    ''magazin_diverse@yahoo.com
    Telefon 0747541222
    Subiect Pt angajare
    Mesaj buna ziua !am observat ca doriti un job,noi va putem oferi un job asemanator specificatilor dumneavotrsa in anunt.Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu va rog sa atasati la adresa de maill magazin_diverse@yahoo.com urmatoarele:CV complet,copye buletin color(sau pasaport,permis conducere .....pt verificarea Cv ul )si un nr de contat pt stabilirea ulterioara a unui interviu dupa verificarea celor enumerate mai sus.Mulmuesc Laura ''

    pt cine stie mai multe detalii despre cum se pot evita aceste probleme adresa mea de mail este cristina_iordache@y7mail.com

    RăspundețiȘtergere